مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خواستار استفاده از توان شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری جشنواره فیلم رشد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛ هادی زارع‌پور اظهار کرد: در آموزش و پرورش نیز چنین دغدغه‌ای وجود دارد.

وی گفت: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد سعی بر استفاده مناسب از این فرصت‌ها دارد که میزبانی و برگزاری این جشنواره از این دست اقدامات است.

زارع‌پور تصریح کرد: میزبانی این جشنواره بسیار برای دانش‌آموزان استان حائز اهمیت است که امیدواریم از این فضای ایجاد شده استفاده لازم را ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: امسال جشنواره بین‌المللی فیلم رشد همانند سال‌های گذشته در کشور برگزار می‌شود که ما نیز میزبان این جشنواره در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

وی بیان کرد: به همین منظور در هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد خواهیم بود.

وی برگزاری این جشنواره مهم بین‌المللی در استان را مستلزم همکاری و کمک همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادها دانست و گفت: از شهرداری‌های استان انتظار دارم تا در زمینه لجستیکی ما را یاری کرده و امکاناتی لازم را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.