فرماندار سرخس گفت: ۵۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین سنجرانی در جمع مسئولان دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان افزود: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور خاطرات شیرینی است که مردم ایران اسلامی در تاریخ رقم زدند.

وی گفت: در طول 37 سال ایستادگی و مقاومت ملت مقابل دسیسه های دشمنان ، ئوطئه های آنان آشکار و خنثی شده است.

فرماندار سرخس افزود: به برکت نظام و خدمات و تلاش های دولت ها در طول عمر انقلاب اسلامی شاخص های کشور در برخی از بخش ها مانند آب و برق از 90 درصد عبور کرده است.

سنجرانی تصریح کرد: زیر ساخت های توسعه‌ای کشور در قبل از انقلاب بسیار ضعیف بوده است و فقط ۱۰ درصد روستاهای ما آب آشامیدنی داشتند، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز به دورترین روستاها دولت خدمت ‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان در دهه فجر گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۵۷ پروژه عمرانی در شهرستان سرخس با اعتباری بالغ ‌بر ۲۸ میلیارد و ۳۹۹ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سرخس با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: در 22 بهمن با حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار سرخس همانند دیگر شهرهای کشور برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.