فرماندار تاکستان گفت: 52 طرح عمرانی ، بهداشتی و آموزشی این شهرستان این هفته به بهره برداری می رسد.

افتتاح 52 پروژه عمرانی،بهداشتی، آموزشی در تاکستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ ایرج حیدری در دیدار با امام جمعه این شهر گفت: برای اجرای این طرح ها 600 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی  تعریض جاده شامی  شاپ به دانسفهان به طول 30کیلومتر، خط انتقال گاز شهرک های خرمدشت و اسفرورین و بهسازی چندین مدرسه را از جمله مهمترین این طرحها بیان کرد. 

فرماندار تاکستان در این جلسه اشاره ای هم به دو انتخابات پیش رو کرد و گفت :مردم ما با توجه به موقعیت شناسی، دشمن شناسی و ولایتمداری همگی بر سر صندوقهای رای حاظر میشوند و ما به عنوان برگزار کنندگان سعی کردیم با تعیین 171 صندوق اخذ رای دسترسی را برای تمام مردم آسان کنیم. 

حیدری همچنین اضافه کرد:ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در همه زمینه ها به خصوص فضای مجازی وارد عمل شده است  و به شدت با هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهد کرد. 

*انقلاب اسلامی هدف نیست بلکه خود هدف دارد 

امام جمعه تاکستان نیز در این دیدار گفت: رهایی از خشوع در برابر غیر خدا، رهایی از دید ملی گرایی و گسترش دید به تمام جهان و کنار گذاشتن سنتها و آیینهای خشک از اهداف انقلاب اسلامی است که باید مسئولین هر زمان برای این هدف تلاش کنند. 

آیت اله اسلامی همچنین اشاره ای هم به خاطرات انقلاب کرد و گفت : مردم تاکستان در مبارزه با رژیم طاغوت از پيشگامان بود و جوانان تاکستان از سال 55 شعار مرگ بر شاه را سر دادند .

وی همچنین بستن راه بر ارتش پیاده و 60 خودروی زرهی و سنگین که از سمت شاه آباد به سمت تهران به قصد کودتا و سرکوب انقلابیون در حرکت بود را از دیگر کارهای بزرگ جوانان تاکستان بیان کرد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.