دادگاه عالی اسپانیا ستاره برزیلی و روسای فعلی و پیشین این باشگاه را برای ادای توضیحات در خصوص پرونده نیمار به دادگاه فراخواند.

نیمار و روسای بارسلونا به دادگاه فرا خوانده شدند
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جوزپ ماریا بارتومئو،رئیس فعلی و ساندرو راسل ،رئیس پیشین باشگاه بارسلونا و نیمار ستاره برزیلی این تیم برای ادای توضیحات در خصوص پرونده تخلف در انتقال نیمار از سانتوس به بارسا به دادگاه عالی اسپانیا فراخوانده شدند.

ابتدا بارتومئو و راسل روز سه شنبه در برابر قاضی خوزه دی لاماتا حاضر خواهند شد. مقامات سابق سانتوس اودیلو رودریگز و لوئیس آلوارو د الیویرا و نمایندگانی از دو تیم با نیمار، پدر و مادر او و یک نماینده از شرکت  این بازیکن N  N& یک روز بعد در دادگاه حضور خواهند یافت.

خاویر فائوس نایب رئیس سابق بارسا نیز به عنوان شاهد ،روز سه شنبه به دادگاه فراخوانده شده است، اما د لا ماتا از رئال مادرید که در ماه اکتبر گذشته  اطلاعاتی در مورد پیشنهاد خود  به نیمار ارائه کردند، شاهدی دعوت نخواهد کرد. بارتومئو و روسل برای اولین بار ماه فوریه گذشته به دادگاه احضار شدند یعنی زمانی که ادعا شد  بارسا 83 میلیون یورو برای نیمار پرداخت کرده ، که این رقم مغایر با 57 میلیون یورویی است رسما از سوی این تیم اعلام شد.

تازه ترین شکایت در خصوص انتقال نیمار از سانتوس به بارسا، شکایت مربوط به صندوق سرمایه گذاری DIS برزیل  است که 40 درصد از حقوق اقتصادی نیمار را در اختیار دارد و ادعا کرده است بارسا فقط 17 میلیون یورو بابت این بازیکن پرداخت کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیمار ، بارسلونا ، سانتوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار