نمایشگاه صنایع دستی در نگار خانه مریوان با همکاری اداره زندان ها و ارشاد اسلامی با حضور فرماندار و مسئولین اجرایی این شهرستان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج ،این نمایشگاه به مدت 10 روز به مناسبت دهه مبارک فجر با هدف توسعه و رونق رشته های صنایع دستی و بازار بومی و محلی آغاز به کار کرد.

فرماندار مریوان در حاشیه این نمایشگاه گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در بهبود وضعیت زندانیان و خانواده های آنها تاثیر بسیار دارد.

محمد فلاحی با اشاره به اشتغال زایی چنین صنایعی در استان و مریوان افزود: مدیران اجرایی مریوان برای یافتن استعدادهای چنین افرادی تمام تلاش خود را به اجرا درآورند.

وی ادامه داد: فضاسازی دولت برای فعالیت اشتغال زایی خانواده های زندانیان ، فعالیت اقتصادی بخش خصوصی و فعالیت اقتصادی سازمان های غیردولتی را شامل می شود. 

فلاحی یکی از مهمترین مشکلات در کشور و استان کردستان و مریوان را اشتغال جوانان دانست و افزود: با توجه به اینکه شرایط کارآفرینی موجب اشتغال زایی در بین جوانان می شود در این نمایشگاه در بخش خوداشتغالی آموزش هایی داده می شود تا این افراد بتوانند از فرصت خوداشتغالی بهره ببرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.