فرماندار مشگین‌شهر گفت: جشنواره بازی‌های زمستانی در ایام گرامیداشت دهه فجر روز جمعه ۱۶ بهمن‌ ماه در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم امامی اظهار کرد: جشنواره بازی‌های زمستانی با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در ایام گرامیداشت دهه فجر روز جمعه 16 بهمن ماه در محوطه مجتمع آبدرمانی ملک سویی مشگین‌شهر با مشارکت دانش‌آموزان و عموم مردم مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: جشنواره بازی‌های زمستانی با مشارکت آموزش و پرورش، دستگاه‌های اجرایی شهرستان و سرمایه‌گذار مجتمع آبدرمانی ملک سویی برگزار می‌شود که انتظار می‌رود شهرداری نهایت همکاری را در برگزاری این جشنواره که برای اولین بار در شهرستان اجرا می‌شود داشته باشد.

فرماندار مشگین‌شهر با اشاره به کسب رتبه اول دبیرخانه شورای آموزش و پرورش مشگین‌شهر در سطح استان اردبیل افزود: شورای آموزش و پرورش متشکل از ادارت مختلف برای حل و فصل مشکلات در حوزه‌های مختلف شهرستان عملکرد مطلوبی داشته و کسب رتبه برتر استانی توسط شورای آموزش و پرورش مشگین‌شهر بیانگر فعالیت‌های مستمر و قابل قبول در این بخش است.

امامی در ادامه افزود: با توجه به رشد 30 درصدی گردشگران در این شهرستان برگزاری جشنواره بازی‌های زمستانی و سایر برنامه‌های فرهنگی تفریحی و بازتاب رسانه‌ای آن می‌تواند در تداوم ورود گردشگران به این شهرستان موثر باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.