تیم ملی کامپوند ایران در حالی در مسابقات داخل سالن آمریکا شرکت کرد که تنها نتیجه کسب شده دیدار دو رئیس فدارسیون بود و دیگر هیچ!

دست کمانداران در لاس وگاس خالی ماند
به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم کامپوند مردان ایران در شرایطی مسابقات رساند که عملکرد فایل دفاعی در این رقابت‌ها نوشت و تنها اسماعیل عبادی که در این رشته نمادین متعددی در مسابقات بین‌المللی دارد بهترین از ورزشکار ایران در این رقابت‌ها بود و دیگر نمایندگان کامپوند نتوانستند درخشش خوبی در این رقابت‌ها داشته باشند.

هر چند این مسابقات اولین حضور تیم کامپوند در رقابت‌های داخل سالن بود اما مسئولان این مسابقات را فرصتی برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه می‌دانند تا ملی‌پوشان از هر لحاظ جسمی در آمادگی باشند اما آخرین اعزام تیم ملی به آمریکا اما و اگرهای زیادی به همراه داشته است و سفر افراد غیر ضروری از جمله رئیس فدارسیون، مدیر تیم‌های ملی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش به سمت مسئول حراست واکنش‌هایی به همراه داشت.

این در حالی است که کمبود منابع مالی یکی از دغدغه‌های فدراسیون و کل ورزش کشور است و اکنون سؤال اینجاست که حضور این افراد تا چه اندازه در این مسابقات بوده است. با اینکه حضور تیم ملی برای شرکت در مسابقات لاس وگاس یک رقابت برای آمادگی به حساب می‌آمد و تا کنون تجربه‌ای در مسابقات داخل سالن را نداشته است و کسی انتظار قهرمانی یا کسب نتایج عالی نداشت در حالیکه سفر به آمریکا از سفرهای پرهزینه محسوب می‌شود باید منتظر دستاوردهای فدراسیون از برگزاری این مسابقات بود. البته در حاشیه برگزاری این مسابقات روسای فدارسیون ایران و آمریکا با هم ملاقات داشتند و تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند و باید دید که این تفاهم‌نامه در آینده تا چه اندازه به تیر و کمان ایران کمک می‌کند.

مسابقات داخل سالن آمریکا فردا به پایان می‌رسد و نتایج کمانداران به شرح زیر است.

اسماعیل عبادی 299 امتیاز جایگاه 54

مجید خیری با 298 امتیاز جایگاه 145

یاسر عمویی 297 امتیاز جایگاه 187

امیرکاظم‌پور 292امتیاز جایگاه 251

عبادی در مرحله فینال شرکت کرده بود و اما نتوانست جز 6 کماندار برتر این رقابت‌ها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار