براساس اطلاعات دریافتی از سامانه تردد شمار برخط راههای هرمزگان در دی امسال ۷ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۲۸۹ وسیله نقلیه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان عبور و مرور کردند.

علیرضا مجرد با اشاره به از از سهم ۲۶ درصدی ترددهای استان به محور بندرعباس - بندر شهید رجایی افزود: در این مدت ۲۲۷ هزار و۵۲۷ وسیله نقلیه سبک و سنگین در این محور رفت و آمد کردند.

وی گفت: همچنین کمترین نرخ جریان ترافیک در هرمزگان با ثبت  تردد ۲۲ وسیله نقلیه در ساعت مربوط جاده لامرد – سه راهی چهوو بود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان با اشاره به  سرعت متوسط تردد وسایل نقلیه در راههای استان را ۷۵ کیلومتر در ساعت افزود : در این مدت بیشترین سرعت متوسط با ثبت تردد ۹۳ کیلومتر در ساعت در محور درگهان به لافت در جزیره قشم ثبت شد.

مجرد گفت: ۱۰ درصد از وسایل نقلیه عبوری در جاده های استان فاصله طولی مجاز بین خودرو رعایت نکردند و ۲۱۴ هزار و ۱۸۰ وسیله نقلیه در محور بندرعباس _ بندر شهید رجائی و ۴۱ هزار و۱۲۴ وسیله نقلیه در محور قشم – لافت به ثبت تخلف شده است.

وی افزود: در تمام محورهای استان دوربین های تردد شمار و کنترل سرعت در طول شبانه روز، بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.