رئیس حوزه هنری استان کردستان از اعلام فراخوان هفتمین جشنواره استانی شعر و داستان جوان در دو بخش کردی و فارسی خبر داد.

 
 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج، امین مرادی با اعلام این خبر افزود: شاعران و داستان نویسان جوان رده سنی تا 30 سال می توانند آثار خود را حداکثر تا 29 بهمن 94 به واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان کردستان ارسال کنند.

دبیرجشنواره با بیان اینکه هر شاعر می تواند سه اثر شعری و 2 اثر داستانی را در هر بخش ارسال کند، ادامه داد: به آثاری که در جشنواره های قبلی شعر و داستان جوان شرکت کرده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد و تمامی شرکت کنندگان باید آثار خود را تایپ شده بر روی یک صفحه A4 به همراه سی دی اثر ارسال و ضمن درج کامل مشخصات صاحب اثر و آدرس دقیق پستی برروی یک فایل مجزا در سی دی ارسالی یک برگ فتوکپی شناسنامه خود را نیز ارسال کنند.
 
رئیس حوزه هنری کردستان در خصوص زمان بندی جشنواره نیز گفت: پس از اتمام مهلت تعیین شده، آثار ارسالی توسط داوران در دو قسمت  شعر و داستان  و با تفکیک کردی و فارسی بررسی و راه یافتگان به بخش نهایی در تاریخ 5 اسفند معرفی و جهت رقابت در بخش پایانی و مسابقه که در نیمه اول اسفند ماه 94 در سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود دعوت می شوند.
 
مرادی با بیان اینکه داوری نهایی بر عهده  اساتید  برجسته استان و کشور است، خاطر نشان کرد: علاوه بر اختصاص جوایز ویژه به نفرات برگزیده،  آثار برتر جشنواره در دو بخش شعر و داستان توسط حوزه هنری استان چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
 
وی یادآوری کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 33243624،33227125 تماس حاصل نمایند ویا به آدرس   www.Artsanandaj.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.