رئيس پليس امنيت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت : پليس با كسانی كه اقدام به آزار و اذيت حيوانات كنند برخورد قانونی خواهد كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز زنجان؛ رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت : در پی دریافت گزارشی مبنی بر برگزاری مسابقه بین حیوانات و آزارو اذیت آنها توسط عده ای و درخواست دستگاه محترم قضا در این خصوص ، رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود : در پی این اقدام غیر انسانی وغیر اخلاقی تعدادی از افراد دخیل در این امر در سطح استان شناسایی و به مقر پلیس دعوت و از آنها تعهد اخذ شد تا از تكرار اینگونه اقدامات خوداری كنند.

سرهنگ مقدم با بیان اینكه ائمه معصومین (ع ) نیز انسان را از آزار هر حیوان و جانداری نهی كرده اند گفت :به این افراد نیز توصیه می كنیم از این اقدامات غیر انسانی پرهیز كرده و پلیس نیز در حیطه قوانین و وظایف خود با آنان برخورد خواهد كرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینكه رسول خاتم صلی الله علیه و آله نیز انسان ها را از به جانِ هم انداختن حیوانات نهی کرده است گفت : از مردم نیز درخواست داریم از حضور در چنین مكان هایی خوداری كنند.


انتهای پیام/ب


برچسب ها: پلیس ، آزار ، حیوانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.