براثر وقوع دو حادثه رانندگی كه به علت عدم توجه به جلو رانندگان در شهرستان "جهرم" رخ داد، دو نفر كشته و دو نفر مجروح شدند.

عدم توجه به جلو  دو راننده  را به كام مرگ فرستادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پايگاه خبری پليس، فرمانده انتظامی شهرستان"جهرم" در تشريح اين خبر گفت: در سانحه اول،‌ يك دستگاه خودرو "پژو پارس" در بلوار "رهبري" (بعد از پل هوايي) به علت عدم توجه به جلو از جاده خارج و واژگون شد كه در اين حادثه، راننده جوان خودرو به علت  شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و دو سرنشين آن مجروح و به بيمارستان منقل شدند.

سرهنگ"عبدالعظيم انصاری" از كشته شدن يك عابر پياده نيز خبر داد و گفت: يك دستگاه سواري "پژو 405" در بلوار "بسيج" با عابري پياده برخورد كردكه در اثر اين حادثه رانندگي، عابر90 ساله جان خود را از دست داد.

وی افزود: علت وقوع اين حادثه براساس نظريه كارشناس پليس راهور، عدم توجه به جلوي راننده سواري "پژو405" اعلام شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان"جهرم به رانندگان توصيه کرد برای جلوگيری از چنين حوادث دلخراشی، در هنگام رانندگی از ارتکاب هرگونه عملي مانند صحبت کردن با تلفن همراه، استعمال دخانيات، خوردن و آشاميدن که باعث انحراف ذهني و عملي راننده مي شود، خودداری کنند.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: مرگ ، راننده ، مصدوم ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.