رئیس انجمن هنرهای تجسمی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه عکس هنرمند جوان امید مصفا در محل نگارخانه باران انجمن هنرهای تجسمی استان به مدت پنج روز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛صادق خاک‌نژاد گفت: حمایت از هنرمندان جوان از اولویت‌های مهم انجمن هنرهای تجسمی استان است.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی کهگیلویه و بویراحمد افزود: رشد و تعالی هنر از خواسته‌های انجمن است که با حمایت در جهت برگزاری نمایشگاه‌های هنرمندان جوان استان محقق می‌شود.

خاک‌نژاد تصریح کرد: در خصوص برپایی نمایشگاه‌ها در استان اقدامات خوبی صورت گرفته که خوشبختانه به مناسبت دهه فجر به مدت پنج روز نمایشگاه یکی از هنرمندان جوان استان برپا شد.

وی گفت: نمایشگاه عکس هنرمند جوان امید مصفا از روز گذشته تا پانزدهم بهمن در محل نگارخانه باران انجمن هنرهای تجسمی استان برپا است.

خاک‌نژاد خاطرنشان کرد: امید مصفا دانشجوی رشته طراحی صنعتی دانشگاه هنر اسلامی تبریز است که در زمینه عکاسی فعالیت حرفه‌ای دارند.

وی افزود: این ششمین نمایشگاه این هنرمند در داخل کشور است که برپا می‌شود و بازدید برای همه علاقه‌مندان به هنر و عکاسی همه روزه از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 15 الی 20 آزاد است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.