مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سلطانیه از پرداخت 4 میلیارد و 600 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محسن احمدی گفت: کمیته امداد شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه یکی از رموز موفقیت کمیته امداد در ارائه خدمات مطلوب و شایسته حضور خیرین است، گفت: طی امسال میزان مشارکت خیرین تنها از محل اجرای طرح اکرام ایتام و طرح محسنین یک میلیارد و 456 میلیون ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سلطانیه همچنین از اهدای کمک هزینه ازدواج به مبلغ 47 میلیون ریال خبر داد و گفت: بخشی از هزینه‌های این کمک توسط خیرین در قالب طرح کوثر تامین شده است.

احمدی ارائه خدمات عمرانی به 90 خانوار مددجوی سلطانیه‌ای را نیز از دیگر خدمات ارائه شده طی سال‌جاری عنوان کرد و افزود: کمیته امداد سلطانیه برای ارائه این بخش از خدمات قریب به یک میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 142 فقره وام کارگشایی نیز در سلطانیه پرداخت شده است، اضافه کرد: کمیته امداد سلطانیه برای پرداخت این وام‌ها قریب به یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار هزینه کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سلطانیه با اعلام اینکه امسال 24 فقره وام خودکفایی و کار انگیزی نیز در سلطانیه پرداخت شده است، اضافه کرد: این وام‌ها در رشته‌های مختلف شغلی از جمله مشاغل خدماتی، صنعتی، خیاطی، خدمات کامپیوتری، دامداری و کشاورزی پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به هزینه 3 میلیارد و 150 میلیون ریالی کمیته امداد برای پرداخت وام‌های خودکفایی افزود: این وام‌ها پس از برگزاری دوره‌های آموزشی پرداخت شده است.

وی در پایان از پرداخت کمک معیشت ماهیانه به مددجویان این نهاد نیز خبر داد و گفت: تا پایان آذر ماه امسال 4 میلیارد و 600 میلیون ریال کمک معیشت در سلطانیه پرداخت شده است.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.