رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد از افتتاح 18 پروژه بخش کشاورزی شهرستان با اعتبار 10 میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش‌از 800 نفر در دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛منوچهر محمدی  با بیان اینکه از دوران شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون شاهد تغییر و تحولات زیادی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بودیم، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب و معرفی آن‌ها به نسل‌ جوان است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد در ادامه با اشاره به تحولات و گستردگی خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: خوشبختانه خدمات ارزنده‌ای از ابتدای انقلاب تاکنون به آحاد مردم ارائه شده که بخش کشاورزی از این قاعده مستثنی نبوده و تحولات عظیمی در این بخش ایجاد شده است.

محمدی با بیان اینکه در دهه فجر پروژه‌های خوبی در بخش کشاورزی شهرستان افتتاح می‌شوند که اشتغالزایی رضایت‌بخش نیز ایجاد خواهند کرد، گفت: 18 پروژه بخش کشاورزی بویراحمد در دهه فجر با اعتبار 10 میلیارد تومان و اشتغالزایی 800 نفر افتتاح می‌شود.

وی از شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی بخش کشاورزی در بویراحمد را پروژه تامین آب اراضی مختار عنوان کرد و گفت: این پروژه که زمان شروع آن به 10 سال پیش برمی‌گردد و علل این تاخیر در افتتاح پروژه منابع مالی بوده که در دهه فجر امسال 900 هکتار از اراضی این منطقه زیر کشت می‌روند.

محمدی افتتاح گلخانه پنج هزار متر مربعی صیفی‌جات، دو واحد مرغداری هرکدام 20 هزار قطعه و سد دالون را از دیگر پروژه‌های بخش کشاورزی در دهه فجر عنوان کرد.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.