نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه در صورت لزوم با قدرت بیشتری به غزه حمله می‌کند، مدعی شد توانایی نظامی این رژیم در حال پیشرفت است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای پی تی ان، بنیامین نتانیاهو گفت: اگر لازم باشد با قدرت بیشتری به غزه و حماس حمله خواهیم کرد.

وی در اظهاراتی در قدس اشغالی گفت:ما به طور سیستماتیک و آرام بر ضد تمامی تهدیدها  از جمله تهدیدهای ناشی از حماس هم با ابزارهای تهاجمی و هم ابزارهای دفاعی عمل می کنیم.البته در مواقعی از راه تونل ها و از غزه به ما حمله شده است، اما ما با نیروی بیشتری ضد حماس وارد عمل خواهیم شد.ما با نیرویی بیشتر از آنچه  در عملیات لبه محافظ از آن استفاده کردیم بر ضد حماس وارد عمل خواهیم شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: به نظرم این موضوع در منطقه موضوعی قابل درک است. این موضوع همچنین در جهان هم موضوعی قابل درک است.امیدوارم که ما نیازی به انجام  دادن این کار نداشته باشیم، اما توانایی های ما هم در بخش دفاعی و هم در بخش تهاجمی به روشی روز افزون در حال رشد و گسترش است و من پیشنهاد می کنم که هیچ طرفی ما را در این حیطه امتحان نکند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
اری راست میگه.آخه هرکس این ها را در زمینه نظامی امتحان کند,آن قدر می خندد که می میرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
امتحانتون نمیکنم نابودتون میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
دو تا مورچه رو يه فيل بازيمي كردن ، فيله يباره بيدار شد يكي از مورچه ها افتاد پايين و هي خطاب به بالايي داد ميزد خفش كن خفش كن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
این مردک راست میگه چون اگه کسی اونها رو در زمینه نظامی امتحان کنه پوشالی بودنشون بیشتر خودشو نشون می ده. اینها بسیار بیشتر از اونی که ادعا می کنن ضعیف هستند.
آخرین اخبار