آزادکار وزن 65 کیلو گرم کشورمان گفت:سال هاست که به دنبال فرصتی هستم تا شایستگی هایم را در تیم ملی به اثابت برسانم و خوشحالم این موقعیت در رقابت های قهرمانی آسیا فراهم شد.

میثم نصیری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:دوست ندارم درباره گذشته صحبت کنم اما در چند سال گذشته بنا به دلایلی هیچ فرصتی در یک مسابقه رسمی و بزرگ برای من فراهم نشد تا در قالب تیم ملی بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم و هم اکنون که این شرایط در رقابت های قهرمانی آسیا برای من مهیا شده با همه توان روی تشک حاضر می شوم تا حقانیم را ثابت کنم.
وی تصریح کرد:در رقابت های قهرمانی کشور با توجه به خستگی که داشتم به مقام دوم رسیدم،در جام تختی امسال هم برای سومین با قهرمان شدم به همین منظور از نظر روحی و روانی شرایط ایده آلی دارم و در حال حاضر هم با توجه به تمریناتی که در اردوی های تیم ملی پشت سر گذشتم به لحاظ بدنی نیز وضعیت خوبی را پشت سر می گذارم.
نصیری درباره این که گفته می شود وی در مقابل حریفان خارجی در سال های گذشته عملکرد خوبی نداشته است گفت:اصلاً اینطور نیست؛در چند سال گذشته با بسیاری از عنوانداران جهان مبارزه کردم و به غیر از حریف آمریکایی در رقابت های جام جهانی 2014 مقابل سایر حریفان کشتی های قابل قبولی گرفتم و حالا خواهید دید که چطور توانمندی هایم را در مسابقات قهرمانی آسیا نشان خواهم داد.
ملی پوش وزن 65 کیلو گرم تیم کشتی آزاد ایران درباره رقابت های انتخابی تیم ملی نیز گفت:در حال حاضر همه تمرکزم به مسابقات قهرمانی آسیا معطوف است اما پس از این تورنمنت با توجه به این که من هم همچون سایر مدعیان جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را به دست آوردم طوری تمرین می کنم که بتوانم نتیجه لازم را در این رقابت ها هم بگیرم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار