در حالی که فصل اول لیگ پانزدهم، همه تیم‌ها بازیکن خارجی داشتند در نیم فصل دوم، سه تیم هیچ بازیکن خارجی ندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر 33 بازیکن خارجی در لیگ برتر حضور داشتند که در 16 تیم تقسیم شده بودند و همه تیم‌ها، حداقل یک بازیکن خارجی در تیم خود داشتند اما در نیم فصل دوم تیم‌های پدیده، ملوان و نفت بازیکنان خارجی خود را از دست دادند و بدون هیچ بازیکن خارجی، در نیم فصل دوم به میدان می‌روند.
 
ایگور پراهیچ، تنها بازیکن خارجی تیم پدیده بود که به علت پرداخت نشدن مطالباتش در نیم فصل به کشورش برگشت و دیگر به ایران بازنگشت.

پراهیچ یکی از بازیکنان خوب پدیده در نیم فصل اول بود اما مشکلات مالی این تیم باعث شد تا آنها این مدافع کروات خود را از دست بدهند.
 
تیم ملوان انزلی نیز وضعیتی مشابه پدیده دارد آنها هم در نیم فصل اول یک بازیکن خارجی در تیمشان داشتند و آن، دروازه‌بانشان سرگئی پاشنکو بود که آنها هم به دلیل مشکلات مالی این بازیکن را از دست دادند.
 
دروازه‌بان اهل کشور مولداوی ملوان قرارداد خودش را با این باشگاه فسخ کرد و به کشورش بازگشت.
 
تیم نفت تهران در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر 2 بازیکن خارجی در ترکیب خود داشت که هر دو بازیکن از این تیم جدا شدند.
 
آلویس نانگ بازیکن کامرونی تیم نفت به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. کارلوس سانتوز دیگر بازیکن خارجی نفت تهران بود که او هم از این تیم جدا شد و اکنون تیم نفت نیز هیچ بازیکن خارجی در تیم خود ندارد.
 
هر سه تیم پدیده، ملوان و نفت در میانه‌های جدول قرار دارند و باید دید در نیم فصل دوم با تیمی صددرصد ایرانی می‌توانند رتبه خود را در جدول بهبود بخشند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار