دهه فجر امسال 14 پروژه آب رسانی روستاهای استان زنجان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد و 610 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان این مطلب گفت: بهره برداری از 14 طرح آب رسانی و تامین آب آشامیدنی سالم از جمله پروژه هایی است که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید .

محمدحسین مهانفر افزود : با افتتاح پروژه های مذکور 14 روستا با 5 هزار جمعیت در قالب 1400 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می گردند .

این مقام مسئول ادامه داد : اجرای خط انتقال و لوله گذاری ، احداث ساختمان جانبی و راه دسترسی روستاهای اسکند-کرده ناب ، قزلجه صفلی ، خاتون کندی از توابع شهرستان زنجان و همچنین احداث قنات شبکه توزیع ، بهسازی چشمه ، لایروبی قنات و احداث منبع آب آشامیدنی روستاهای بهمن، احمدکندی، هلیل آباد از توابع شهرستان ایجرود و روستاهای ته دره ، سرخه میشه از توابع طارم از جمله پروژه های قابل افتتاح شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در ایام مبارک دهه فجر می باشد .

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان تصریح کرد : همچنین در شهرستان خدابنده 3 روستا و شهرستان های ماهنشان و ابهر 2 روستا در این ایام از آب آشامیدنی سالم بهره مند می گردند

انتهای پیام/ز

برچسب ها: افتتاح ، آبرسانی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.