مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح 92 کیلومتر از راه های استان در دهه فجر به صورت احداث و آسفالت و بهسازی و روکش آسفالت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار داشت: اعتبار هزینه شده در این راستا 176میلیارد و 650میلیون ریال ذکر کرد که از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

وی احداث و بهسازی وآسفالت بیش از 8 کیلومتر راه روستایی ،دو راهی گیفان به ایزمان پایین بااعتبار 28 میلیارد ریال، روکش آسفالت 2 کیلومتر راه روستایی طراقی ترک با اعتبار یک میلیارد ریال، روکش آسفالت 10 کیلومتر راه روستایی سریوان به کلانتر با اعتبار 5 میلیارد ریال، و روکش آسفالت راه روستایی آنتنی توت با اعتبار 400 میلیون ریال و روکش 4و نیم کیلومتر راه روستایی چناران به چهار خروار را از جمله پروژه های افتتاحی در شهرستان بجنورد عنوان کرد.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین بهسازی و آسفالت بیش از 16 کیلومتر راه آنتنی قزل حصار، باداملق- شورک- عبد آباد با اعتبار 20 میلیارد ریال و احداث و آسفالت راه روستایی برزلان به میزان 3 ونیم کیلومتر و با اعتبار 10 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز از پروژه های افتتاحی در شهرستان شیروان است.

وی آسفالت 2 ونیم کیلومتر راه روستایی منگلی با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و روکش آسفالت 7 کیلومتر راه روستایی روئین با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال را از پروژه های شهرستان اسفراین برشمرد.

بدیعی مقدم گفت: احداث و آسفالت راه روستایی پیش قلعه به قلندر تپه با اعتبار 3 میلیارد ریال و روکش آسفالت 3 کیلومتر راه روستایی پیش قلعه به کیکانلو نیز با اعتبار یک میلیارد و500 میلیون ریال در شهرستان مانه وسملقان افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: احداث و آسفالت آنتنی فرحدین با اعتبار 2 میلیارد ریال در شهرستان راز و جرگلان، احداث و آسفالت بیش از 7 کیلومتر راه روستایی قراچه به رباط با اعتبار 14 میلیارد و 300 میلیون ریال درشهرستان جاجرم و احداث و آسفالت 5 ونیم کیلومتر راه روستایی دو راهی کرنخ- رباط عشق- اصغر آباد با اعتبار 16میلیارد ریال در شهرستان گرمه از دیگر پروژه های این ایام است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بجنورد ، افتتاح ، راه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.