همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی3 پروژه عمرانی بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ بهمن اسکندری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان درباره جزییات این خبر گفت: عملیات سنگ و ملات در حوزه آزاد سفلی در شهرستان زنجان با اعتبار 191 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در این دهه عملیات سنگ و ملات در حوزه کینه ورس3 (چشین) شهرستان ابهر با اعتبار 321 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی افتتاح می شود.

اسکندری ادامه داد: اجرای عملیات آبخیزداری کنترل سیل در روستای ولیدر ( دیوار حفاظتی) در شهرستان طارم از دیگر پروژه های قابل افتتاح دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی تقدیر از دانش آموختگان ممتاز خانواده های کارکنان این اداره کل، برگزاری مسابقه فرزندان همکاران در مقطع ابتدایی و برنامه های آشنایی با انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم دهه فجر و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان را از برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: مشارکت در برگزاری نمایشگاه جهاد کشاورزی ، حفظ، صیانت و بهره وری منابع طبیعی آب و اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی استان و برگزاری مسابقه فرهنگی مهر آفرینان از دیگر برنامه های اداره کل در دهه فجر خواهد بود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.