مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از اجرای عملیات گازرسانی به 35 روستای این استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛فتحعلی نجفی افزود: همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات اجرای گازرسانی به این تعداد روستا از توابع شهرستان های قزوین و آوج آغاز خواهد شد.

به گفته وی، گازرسانی به 9 روستای منطقه طارم سفلی، کوهین و بخش مرکزی قزوین به همراه 17 روستای منطقه الموت غربی و 9 روستا از توابع شهرستان آوج خواهد بود.

نجفی یادآور شد: با انجام گازرسانی به روستاهای یاد شده، تعداد سه هزار و 317 خانوار روستایی به جمع مشترکان گاز این استان افزوده خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین هزینه پیش بینی شده برای انجام گازرسانی به 35 روستای یاد شده را 300 میلیارد ریال پیش بینی و ادامه داد: اعتبار یاد شده از محل منابع بند ق تامین می شود.

این مسوول همچنین در ادامه به عملیات گازرسانی به روستای ارکن کرد در بخش طارم سفلی در دهه فجر امسال اشاره و خاطر نشان کرد: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گازرسانی به 414 خانوار این روستا با 16 میلیارد ریال اعتبار به انجام می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر 311 روستای استان که 74 درصد خانوارهای روستایی را شامل می شوند از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.