ارومیه؛

آنچه که در انتخابات اهمیت دارد، مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای است

استاندار آذربایجان غربی ایام الله دهه فجر را یادآور سلحشوری و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر سران استکبار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  سعادت در جلسه شورای اداری استان که صبح امروز با حضور معاونین استاندار و اعضای این شورا در سالن جلسات شهید عطایی استانداری برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایام الله دهه فجر، یادآور سلحشوری و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر سران استکبار است؛ همانطور که امروز نیز در عرصه مذاکرات هسته ای، مستکبرین عالم به این مقاومت و تسلیم ناپذیری ملت ایران، اعتراف کردند.
 
وی ادامه داد: سران استکبار می دانستند که ادامه روند تحریم ها علیه جمهوری اسلامی، به زیان آنها خواهد بود و جمهوری اسلامی در حال تبدیل شدن به الگوی مستضعفین و آزادیخواهان جهان است؛ لذا پای میز مذاکره آمدند و در برابر روحیه ایستادگی و مقاومت ملت ایران و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب تسلیم شدند؛ لذا باید بدانیم که اجرای برجام، فرصتی است که باید با ابتکار عمل و برنامه ریزی، از آن در جهت تقویت پایه های اقتصادی و صنعتی کشور بر اساس الگوی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری استفاده کنیم.
 
رئیس شورای اداری استان افزود: امروز و بعد از آغاز عملیات اجرایی برجام، شاهد هستیم که کشورهای مختلف بویژه کشورهای اروپایی و کشورهای شرق آسیا، بر سر همکاری های اقتصادی با ایران، با یکدیگر رقابت می کنند؛ همه این دستاوردها ناشی از استمرار ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.
 
سعادت در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت اجرای هرچه باشکوهتر برنامه های ایام الله دهه فجر در سطح استان گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر و کمیته های 22 گانه این ستاد، برنامه ها و طرح های خوبی را برای اجرا در دهه فجر پیش بینی کرده اند و امیدواریم امسال نیز مانند سالهای گذشته، برنامه های دهه فجر با حضور و مشارکت مردم و به بهترین شکل ممکن در سطح استان و شهرستان ها برگزار شود.
 
استاندار آذربایجان غربی به انتخابات پیش رو در کشور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: انتخابات که با برگزاری آن، قدرت و مدیریت در کشور بدست مردم جابجا می شود، یادگار ارزشمند حضرت امام است و وظیفه مسئولان این است که زمینه حضور و مشارکت گسترده و حماسه آفرینی مردم در دو انتخابات مهم پیش رو در کشور را فراهم کنند.
 
سعادت افزود: در منطقه هیچ کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد، که مردمش تا این حد در مسائل و امور کشور مشارکت داشته باشند و این نمونه و مصداق بارز مردم سالاری دینی است.
 
وی همچنین بر لزوم تامین نمودن تمامی امکانات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان توسط دستگاههای اجرایی و فرمانداری ها تاکید کرد.
 
رئیس شورای اداری استان همچنین اظهار داشت: آنچه که در انتخابات اهمیت دارد، اصل حضور و مشارکت پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای است؛ لذا مدیران، مسئولان و مجریان انتخابات به هیچ وجه نباید اجازه دهند که انتخابات از مسیر اصلی خود منحرف شود .
 
استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود از فرمانداران خواست در شهرستان ها، حداقل دو طرح سرمایه گذاری شاخص و تاثیرگذار را معرفی کنند.
 
ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان از دیگر موارد مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی در این جلسه بود.
 
در این جلسه همچنین شکرنیا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، منتظمی رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در ارومیه و مهدیزاده رئیس شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های دستگاه متبوعه پرداختند.

انتهای پیام/گ
 

برچسب ها: انتخابات ، رای ، مجلس ، خبرگان ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.