مجتبی عابدينی در مسابقات شمشيربازی جام جهانی كلاس A ايتاليا تا جمع هشت بازيكن پيش رفت و در نهايت موفق به كسب ١٤ امتياز المپيكی شد.

 به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   ،مسابقات شمشيربازي جام جهاني ايتاليا از روز گذشته با برگزاري ديدارهاي انفرادي در پادووا ايتاليا آغاز شد. 

در مرحله مقدماتي اين بخش از مسابقات عابديني به خاطر انصراف دو بازيكن و بهبود جايگاهش در رنكينگ جهاني با قرعه استراحت روبرو شد و به طور مستقيم راهي جدول ٦٤ نفره شد. 

در اين مرحله از مسابقات امروز شنبه علبديني با شكست ١٥ بر ١١ برابر داريو واير از ايتاليا به جدول ٣٢ نفره صعود كرد. اين شمشيرباز در دومين ديدار امروز خود ساندرو بازادزه از گرجستان را شكست داد و به جمع ١٦ بازيكن برتر اين مسابقات راه يافت. 

عابديني در اين مرحله برابر حريفي از روماني به برتري ١٥ بر ١٢ دست يافت و راهي جمع ٨ بازيكن برتر قرار گرفت اما وي در ابن مرحله و در مصاف با آلمونتانو ايتاليايي كه قهرماني المپيك و جهان را در اختيار دارد و به اسطوره شمشيربازي ايتاليا معروف است، با حداقل اختلاف انتياز و با نتيجه ١٥ بر ١٤ باخت و از صعود به نيمه نهايي بازماند. اين در حالي ايت عابديني در صورت پيروزي در اين ديدار مدال برنز مشترك خود را مسجل ميكرد. 

البته اين مسئله از ارزش عملكرد عالي عابديني در جام جهاني ايتاليا كم نميكند به خصوص اينكه وي از اين رقابت ها صاحب ١٤ امتياز المپيكي شد. 

علي پاكدامن ديگر نماينده ايران در مسابقات شمشيربازي جام جهاني كلاس A ايتاليا است.
 پاكدامن روز گذشته پس از صعود از مرحله مقدماتي حريفي از مكزيك را در جدول ١٢٨ نفره برد اما در جدول ٩٦ نفره برابر نماينده قدر روسيه ١٥ بر ١١ باخت و از صعود به مراحل بالاتر بازماند. 
پاكدامن از حضور در اين مسابقات صاحب يك امتياز المپيكي شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار