مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری دوره آموزش قرآن برای تمامی معلمان دوره ابتدایی استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هادی زارع‌پور با اشاره به برخی فعالیت‌های قرآنی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن یکی از طرح‌های قرآنی این اداره بوده که در این خصوص کتاب‌های نیز آماده شده است. 
 
وی افزود: افزون بر 6 هزار و 49 نفر در سال گذشته این طرح را به صورت آزمایشی در 52 مدرسه گذرانده‌اند که امسال این طرح در همه مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفته است. 
 
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت را از دیگر برنامه‌های قرآنی این اداره عنوان کرد و گفت: این طرح در چهار مرحله مدرسه، شهرستان، استان و کشوری برگزار می‌شود که در سال گذشته در مرحله مدرسه‌ای هفت‌هزار و 219 نفر در این مسابقات حضور داشتند. 
 
زارع‌پور ادامه داد: در مرحله شهرستانی 35 هزار و 148 نفر، در مرحله استانی یک‌هزار و 250 نفر و در مرحله کشوری 90 نفر برگزیده اعزام شدند که 49 نفر رتبه اول، دوم و سوم کشوری را به خود اختصاص دادند. 
 
وی افزود: این موفقیت بعد از انقلاب اسلامی در سطح استان و در مرحله کشوری بی‌نظیر بوده است. 
 
زارع‌پور با اشاره به برگزاری 673 محفل انس با قرآن در سطح مدارس، مساجد و خوابگاه‌های شبانه‌روزی در سال گذشته، افزود: طی توافقنامه‌ای با سازمان تبلیغات اسلامی مقرر شد تمامی معلمان ابتدایی دوره آموزش قرآن را بگذرانند که این کار در مناطق سردسیری تمام شده و در حوزه گرمسیری نیز در دست اجرا است. 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.