رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان گفت: امسال در واحد خودکفایی 35 میلیارد ریال اعتبارات بانکی به مددجویان و اقشار آسیب پذیر در این شهرستان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رضا امیر حسینی افزود: کمیته امداد رفسنجان در حوزه فرهنگی به بیش از یکهزار و 200 دانش اموز و دانشجو خدمات فرهنگی ارائه می دهد.

وی ادامه داد: در حوزه درمان نیز بیش از 300 بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد هستند که به آنها هزینه های درمان به طور رایگان تعلق می گیرد.

امیر حسینی خاطرنشان کرد: این نهاد اموزش رشته های مختلف از جمله قالی بافی، گلیم بافی از نوع شریکی پیچ، گلسازی، سنگ تراشی سنگ های قیمتی و ... نیز به مددجویان ارائه می دهد تا از طریق آموزش بتوانند در منزل به تولید این محصولات بپردازند و منبع درآمدی برای خانواده باشند.

وی حمایت های روحانیون را در رفع نیازهای بی بضاعتان مفید دانست و خواستار همکاری انها شد.

در ادامه دبیر ستاد زکات شهرستان رفسنجان هم از تشکیل شورای زکات در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: در هر روستایی شورای زکات متشل از امام جماعت روستا، دهیار و عضو اصلی شورای اسلامی و دو نفر از معتمدین روستا هستند.

حجت الاسلام حمید رمضانی افزود: این شورا لیست تمامی نیازمندان و همچنین لیست افرادخیر روستا را تهیه کرده است و واسطه تأمین نیازهای نیازمندان روستا می شوند بدون اینکه نامی از نیازمندان آورده شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اعطا ، تسهیلات ، رفسنجان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.