مطالعات نشان می‌دهد با قرار دادن الکل بر روی ناف بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرماخوردگی، آنفولانزا، دل‌درد و تورم و درد ماهیچه‌ها درمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهترین روش برای درمان بیماری‌ها و برطرف کردن دردها انتخاب راهی طبیعی و بی‌ضرر است. در اینجا به ارزان‌ترین، موثرترین و در عین حال سریع‌ترین راه برای از بین بردن بسیاری از بیماری‌ها و دردها اشاره می‌کنیم که تاثیرات شگفت‌انگیزی بر حفظ سلامت عمومی بدن دارد.

 برای این کار کافی است پنبه‌ای را به الکل 50 درصد آغشته کنید و آن را فشار دهید تا الکل اضافی از آن خارج شود،‌ سپس آن را روی ناف خود بگذارید و آن را با چسب نواری روی ناف خود بچسپانید. روی آن را با باند یا لباس بپوشانید تا گرم بماند. 

این روش باعث آسایش تمام اندام‌ها و عضلات بدن می‌شود و درد را از بدن دور می‌کند و  در عین حال موثرتر و طبیعی‌تر از روش‌های دارویی یا استفاده از مسکن‌ها است. با اضافه کردن کمی نمک به پنبه آغشته به الکل می‌توانید دردهای قاعدگی و حالت تهوع ناشی از سفر را نیز از بین ببرید. از همین روش می‌توانید برای از بین بردن دردهای قاعدگی در ناحیه شکم و زیر آن جلوگیری کنید. برای این کار می‌توانید دراز بکشید و پنبه آغشته به الکل را به‌ آرامی روی ناف خود فشار دهید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار