وزیر ارشاد دولت دهم گفت: دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان از ارکان نظام اسلامی هستند؛ بنابراین به نمایندگانی متعهد، دلسوز و متخصص در این مجالس نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش "جلوه حضور" با محوریت "تبیین نقش آفرینی مردم در انتخابات" عصر امروز(10بهمن ماه) با حضور تنی چند از  مسئولین سابق کشوری نظیر "محمدعلی رامین" معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد دولت نهم و "سید محمد حسینی" وزیر ارشاد دولت دهم و چهره های فرهنگی همچون "جهانگیر الماسی" بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون و جمال شورجه تهیه کننده برگزار شد.

سیدمحمد حسینی در این همایش با بیان اینکه هرچه داریم از حضور مردم در صحنه های مختلف است اظهار داشت: بازگشت امام(ره) پس از سال ها به ایران، پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همگی به واسطه حضور ملت ایران در صحنه بوده است.

وی با اشاره به انتخابات 7 اسفند تصریح کرد: پشتوانه اصلی نظام اسلامی، حضور مردم در صحنه های مختلف است. به دلیل آنکه نظام ما یک نظام مردم سالار است، به حضور مردم نیاز داریم تا تصمیمات درستی اتخاد شود.

وزیر ارشاد دولت دهم در پایان با مهم برشمردن دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان از ارکان نظام اسلامی هستند؛ بنابراین به نمایندگانی متعهد، دلسوز و متخصص در این مجالس نیاز داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار