قزوين ؛

گردنه آوج یکی از حادثه‌خیزترین نقاط قزوین

رئیس پلیس راه استان استان قزوین گفت: گردنه آوج به عنوان یکی از حادثه‌خیزترین نقاط این استان معروف است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛ بهرام زینلی  در جلسه بررسی وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان آوج  اظهار کرد: از گردنه آوج به عنوان یکی از حادثه‌خیزترین نقاط استان قزوین نام برده می‌شود.

وی از اضافه کردن یک اکیپ پلیس راه در شهرستان آوج و ساخت ساختمان پلیس راه در ورودی شهر آوج با همکاری شهرداری آوج خبر داد.

رئیس پلیس راه استان استان قزوین پیگیری احداث کمربندی از طریق استانداری، ممنوع کردن عبور خودروهای دارای سوخت‌های بنزینی و اسیدی از مسیر آوج را خواستار شد.


حامد مانی‌فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین نیز در این جلسه از آماده بودن مطالعات احداث کمربندی آوج و به مناقصه گذاشتن طرح چهاربانده کردن محور آوج به رزن به طول 10 کیلومتر طی ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

وی عنوان کرد: طرح کمربندی آوج نیاز به 34 میلیارد تومان اعتبار و طرح چهار بانده کردن محور آوج به رزن نیز به 39 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در دو قسمت پنج کیلومتری انجام می‌شود.

در پایان این جلسه مقرر شد طرح پروژه چهار بانده کردن محور آوج به رزن ظرف یک ماه آینده آغاز و کلنگ‌زنی آن نیز در دهه مبارک فجر 94 انجام شود.

همچنین دستگاه‌های ذیربط پیگیری‌های خود را از ادارات کل مربوطه و مسئولان مافوق خود در راستای توجه دادن به مشکلات گردنه آوج و راه‌های شهرستان آوج و رفع موانع و مشکلات آن‌ها انجام دهند.

در جلسه بررسی وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان آوج مقرر شد دستگاه‌های مربوطه نسبت به‌ انجام مصوبات جلسه ‌ظرف مدت 15 روز پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.


انتهاي پيام/ ا
برچسب ها: گردنه ، آوج ، حادثه ، نقاط ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.