در ۴۵ روز گذشته ۶۰۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین دودزا و دارای نقص فنی فک پلاک و به تعمیرگاه معرفی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس اصفهان در راستای ایفای نقش خود برای کاهش آلودگی هوا برخوردهای ویژه‌ای با خودروهای دودزا و دارای نقص فنی را آغاز کرده است.

سرهنگ حسین حسین زاده افزود: در همین رابطه در 45 روز گذشته تعداد 15 هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین توسط مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس‌راه این فرماندهی مورد اعمال قانون و جریمه قرار گرفتند و شش هزار دستگاه خودرو نیز فک پلاک و به تعمیرگاه معرفی شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با تقدیر از همه ارگان‌هایی که در زمینه کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی تلاش می‌کنند، تصریح کرد: خوشبختانه امروز می‌توانیم به جرأت اعلام کنیم که تعداد خودروهای دودزا در کلان‌شهر اصفهان رو به کاهش است.

وی کاهش آلودگی هوا را نیازمند عزم و اراده مردمی دانست و گفت: از عموم مردم اصفهان تقاضا داریم چنانچه خودروی آن‌ها دارای نقص فنی است قبل از اینکه توسط مأموران پلیس مورد اعمال قانون قرار گیرند حتماً به تعمیرگاه‌های مجاز سطح استان مراجعه و نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام کنند.

سرهنگ حسین زاده از کشف مقدار قابل‌توجهی کالای خارجی قاچاق ظرف 15 روز گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: در بین این کالاها چند محموله برنج و اقلام آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق که تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف بودند نیز کشف و از ورود آن‌ها به سطح بازار داخلی کشور جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به کشف یک محموله بزرگ مواد محترقه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و با ارائه توصیه‌ها و هشدارهای لازم در خصوص عواقب استفاده از ترقه‌ها و مواد محترقه زمینه‌ای را فراهم کنند تا شاهد حوادث ناگوار در روزهای پایانی سال نباشیم .


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.