فرماندار شهرضا گفت: در دهه فجر امسال ۵۴۳ واحد مسکن مهر با اختصاص اعتباری بیش از ۳۰۰ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ملی استانی در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محسن گلابی در جمع رسانه‌های گروهی شهرستان با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال، اظهار داشت: 40 طرح در حوزه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، دامداری و خدماتی در سطح شهرستان شهرضا با اعتباری بیش از 428 میلیون و 823 هزار ریال از محل اعتبارات دولتی و 400 میلیون و 868 هزار ریال از محل اعتبارات بخش خصوصی ایجاد شده است، در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در دهه فجر امسال 3 طرح در حوزه برق‌رسانی شامل طرح نصب ترانسفورماتور خیابان وصال با اختصاص اعتبار 500 میلیون ریال، طرح نصب ترانسفورماتور منطقه خمینی‌آباد با اختصاص 460‌میلیون ریال و طرح شبکه روشنایی گروه 22 توپخانه با اختصاص 1500 میلیون ریال از محل منابع ملی و ملی استانی شده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: در دهه فجر امسال 543 واحد مسکن مهر با اختصاص اعتباری بیش از 300 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ملی استانی شده در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: مدرسه خیرساز فضل‌الله رئیس زاده با اختصاص اعتباری بیش از 10 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و اختصاص 3 هزار 500 میلیون ریال از سوی خیر مدرسه ساز، ایجاد شده که در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

گلابی افتتاح مدرسه خاتم‌الانبیاء را نیز از جمله دیگر طرح‌های عمرانی این شهرستان دانست که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و افزود: این طرح با اختصاص اعتباری بیش از 6500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی ایجاد شده است.

وی طرح 22 واحدی منطقه سروستان را از جمله دیگر طرح‌های عمرانی این شهرستان دانست و گفت: این طرح در زمینی به مساحت 2 هزار 550 متر مربع و با اختصاص اعتباری بیش از 27 هزار میلیون ریال انجام شده است.

فرماندار شهرضا اظهار داشت:طرح تأمین آب شرب انسان و دام با مساحت 8 هزار و 928 متر مربع و سرمایه‌گذاری 400 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و طرح تأمین آب شرب در مساحت 80 متر مربع با اختصاص اعتباری بیش از 160 میلیون ریال در مناطق عشایری شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افتتاح طرح‌های آبیاری را از جمله دیگر طرح‌هایی که در دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و تصریح کرد: در دهه فجر امسال 11 طرح آبیاری با اختصاص اعتباری بیش از 10 میلیون و 973 هزار ریال و ایجاد زمینه اشتغال برای 29 نفر افتتاح می‌شود.

گلابی اظهار داشت: در شهر منظریه نیز 5طرح با اختصاص اعتباری بیش از 23 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: 2 طرح گلخانه‌ای در روستاهای امین‌آباد و نهضت‌آباد هر یک به مساحت 10 هزار مترمربع و اختصاص اعتبار20 هزار و 300 میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای 20 نفر در این دهه افتتاح می‌شود.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.