عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:

نایب رئیس اول فدراسیون می‌تواند جایگزین رئیس شود

شهرام دبیری عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت: انتخاب سرپرست فدراسیون فوتبال خارج از اساسنامه غیرقانونی است.

نایب رئیس اول فدراسیون می‌تواند جایگزین رئیس شود
شهرام دبیری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال که به تایید هیات دولت و فیفا رسیده است باید رئیس جدید با توجه به رأی اعضا مجمع انتخاب شود.

وی افزود: در مجمع عمومی تصمیم گرفته شد که مجمع انتخابات در اردیبهشت سال 95 تشکیل شود و تاریخ دقیق آن را هیات رئیسه انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال با هیات رئیسه فعلی به کار خود ادامه می‌دهد گفت: در فدراسیون های دیگر امکان انتخاب سرپرست وجود دارد اما فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی است و انتخاب سرپرست خارج از اساسنامه قانونی نیست.

دبیری در ادامه افزود: اگر رئیس فدراسیون به دلایلی به کار خود ادامه ندهد براساس اساسنامه نایب رئیس می‌تواند جایگزین رئیس فدراسیون شود.

وی در پاسخ به اینکه فساد در فوتبال وجود دارد ادامه داد: معتقدم قسمت آن گزارش، مستند نیست اما هر کس در این مجموع از مربیان، بازیکنان، رؤسا و داوران خلاف کرده باشد طبق قانون باید با آنها برخورد شود.

دبیری با بیان اینکه در بعضی جاها مشکل فساد وجود دارد و نمی‌توان انکار کرد افزود: باید اینگونه مسائل اصلاح شوند و حتی زمانی که کسی شرط‌بندی می‌کنند و نمی‌توان جلوی آن را گرفت در فوتبال نیز چنین است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: انتقادی هم به مجلس وارد است که فوتبال را خصوصی‌سازی نمی‌کند وقتی فوتبال دولتی باشد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و با خصوصی‌سازی و تیم‌داری شخصی نظارت و کنترل بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار