مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد در زنجان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ابوالفضل عبداللهی با اشاره به اینکه دانش آموزان و دانشجویان از گروه های ویژه تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: امسال برای ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان زنجانی یک میلیارد و 78 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در قالب خدمات فرهنگی دوره‌های آموزشی نیز برای مددجویان برگزار شده است، افزود: از جمله دوره‌های آموزشی برگزار شده طرح فلاح است که به صورت شبکه‌های اجتماعی اجرایی شده است.

وی  اضافه کرد: ارتقای سطح بینش دینی مددجویان، تقویت و تعمیق باورهای دینی و ترویج سبک زندگی ائمه معصومان (ع) از اهداف اجرای طرح فلاح است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به موضوعات آموزشی طرح فلاح بیان کرد: ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مصون‌سازی خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی از طریق آگاهی دینی، از بین بردن روحیه انزواطلبی و اهتمام بیشتر خانواده‌ها از جمله موضوعاتی است که در دوره‌های آموزشی این طرح بیان می‌شود.

آموزش مهارت‌های زندگی، احکام و مسائل شرعی فردی، حفظ و رعایت شئونات و ظواهر اسلامی در منزل و جامعه و تقویت ارتباطات مثبت اجتماعی نیز از دیگر موضوعات آموزشی کارشناسان در طرح فلاح است.

این مسئول همچنین از برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد به منظور آگاه سازی مددجویان و جلوگیری از شیوع اعتیاد دربین جامعه هدف خبر داد و گفت: امسال 614 نفر از مددجویان در دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد کمیته امداد شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: آموزش ، مددجویان ، زنجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.