یاسوج؛

ارائه 30 فقره تسهیلات برای اشتغالزایی 30 خانوار در دیشموک

مسئول امور صنفی شهر دیشموک گفت: 30 فقره وام اشتغالزایی از طرف صندوق کارآفرینی شهرستان کهگیلویه به متقاضیان صنفی در شهر دیشموک اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛ محمدرضا نعمت‌پور ظهر امروز در نشست شورای اداری دیشموک ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ما هر چه داریم از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است و باید در این دهه عملکرد خود را به مردم بازگو کنیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از رئیس صندوق کارآفرینی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: ارائه تسهیلات اشتغالزایی از طرف صندوق کارآفرینی باعث خوشحالی اصنافی شده بود که به علت عدم توانایی مالی غیرفعال شده بودند.

مسئول امور صنفی شهر دیشموک گفت: وام‌های خوداشتغالی که از طرف این صندوق به افراد دارای پروانه صنفی پرداخت گردید به مبلغ 15 میلیون تومان بوده که باعث فعال شدن صنف و همچنین اشتغالزایی 30 خانوار در این شهر شده است.

وی گفت: 30 فقره وام اشتغالزایی از طرف صندوق کارآفرینی شهرستان کهگیلویه به متقاضیان صنفی در شهر دیشموک اختصاص داده شد که 10 نفر از این افراد وام خود را دریافت کرده و 20 نفر دیگر تا پایان سال از این تسهیلات برخوردار خواهند شد که بزرگترین کمک به این منطقه بوده است.

نعمت‌پور متذکر شد: ساختمان مجتمع صنفی شهر دیشموک با اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که اصناف این شهر از نعمت مجتمع مسکونی صنفی برخوردار شدند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.