عضوکمیسیون برنامه‌ و بودجه‌ گفت: نباید بگذاریم کشورمان به مرکز صادرات کالاهای کشورهای اروپایی تبدیل شود.

o
موسی‌الرضا ثروتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با سفر رئیس جمهور به اروپا و انعقاد قراردادهای اقتصادی و تجاری اظهار کرد: سفر روسای جمهور به کشورها و برقراری ارتباط با آنها و تلاش برای فعالیت‌های اقتصادی کاری بسیار ارزشمند است.

وی افزود: اینگونه سفرها و انعقاد قراردادهای تجاری بین کشورهای مختلف اثرات مثبت و سازنده‌ای برای کشورهای متقابل دارد و اگر ما بتوانیم سرمایه‌گذاری، انتقال تکنولوژی و تولید را در داخل کشور در کنار این سفرهای تجاری بالا ببریم کار بسیار شایسته‌‌ای را انجام داده‌ایم.

نماینده مردم مانه، جاجرم و سملقان، تاکید کرد: البته نباید بگذاریم کشور به مرکز صادرات کالاهای کشورهای اروپایی تبدیل شود، بلکه باید برنامه‌ها به سمت سرمایه‌گذاری در کشور پیش رود و موجب اشتغال و تولید در کشور شود.

وی در پایان ضمن مطلوب دانستن این گونه سفرها تصریح کرد: امیدواریم که دولت در این راستا موفق شود و قراردادهای تجاری و سرمایه‌گذاری مشترکی انجام می‌دهند و فعالیت‌های مشترک انجام دهند و ما هم به عنوان نماینده مجلس از دولت حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، ثروتی ، ریس جمهور ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون ساجدی
۱۳:۳۷ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
تاشما روداریم جای نگرانی نداریم چون درسایه شما حضرات تادندان بی سواددرمستعمره چین بسرمی بریم وازکالاهای فوق العاده چینی ها بهره مند میشویم البته با قیمت هزاربرابری
آخرین اخبار