خانواده شهید دوران دفاع مقدس با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان زابل، یک واحد مسکونی به ارزش هشتصد میلیون ریال را وقف کردند.

  به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان؛ رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان زابل با اعلام این گفت : خانواده شهید نوری با مراجعه به این اداره ، یک واحد مسکونی به ارزش هشتصد میلیون ریال را برای تداوم راه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس وقف کردند.

حجت الاسلام اسماعیل بامری، افزود : این واحد مسکونی در شهرزابل واقع است و ۵۰۰ متر مربع مساحت دارد و اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان زابل با اجاره این واحد مسکونی وکسب عواید حاصله از آن، نیت این موقوفه را اجرا خواهد کرد.

همچنین پدر این شهید بزرگوار هدف خود را از انجام این وقف ، تداوم راه سردار شهید دفاع مقدس و اعتلای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد خاطرنشان کرد : خانواده شهدا با ارزش ترین موهبت الهی خود را که فرزندانشان بوده اند تقدیم انقلاب کرده اند و دیگر وقف مال ارجحیت بیشتری از وقف جان نخواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان زابل گفت: فرایند ثبت این موقوفه در سامانه جامع اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه کشور طی شده است و سند این ملک به نام موقوفه شهید نوری ثبت شده است

انتهای پیام/ع

برچسب ها: شهدا ، وقف ، دفاع ، مقدس ، خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.