معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشکي مشهد از بهره برداري از پروژه ساخت دانشکده داروسازي اين دانشگاه در سال 95 خبر داد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، دکتر محمد حسين بحريني با اشاره به اين که اين طرح در حال حاضر با پيشرفت 65 درصدي در حال اجراست اظهار داشت: دانشکده داروسازي در مساحت 16 هزار متر مربع و با اعتباري بالغ بر 240 ميليارد ريال در سه بلوک در حال ساخت است و بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته تا تير ماه سال آينده تکميل و مهر ماه 95 به بهره برداري خواهد رسيد.

وي پروژه دانشکده داروسازي را يکي از طرح هاي مهم اين دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: اين طرح در پرديس دانشگاه علوم پزشکي مشهد در حال ساخت است و با بهره برداري از آن زمينه گسترش اقدامات پژوهشي و آموزشي در حوزه داروسازي فراهم خواهد شد.

معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشکي مشهد همچنين با اشاره به ديگر طرحهاي مهم در دست اجرا در مناطق زير پوشش دانشگاه اظهار داشت: بيمارستانهاي 540 تختخوابي امام رضا(ع) در مشهد، 32 تختخوابي باخزر، 160 تختخوابي کودکان اکبر در مشهد، 24 تختخوابي خليل آباد و 64 تختخوابي فريمان از جمله طرحهاي مهمي است که با پيشرفت فيزيکي 65 تا 97 درصد در حال اجراست.

 دکتر محمد حسين بحريني تاکيد کرد: اين طرحها با سرلوحه قرار دادن سياستهاي اقتصاد مقاومتي در شهرهاي زير پوشش دانشگاه اجرايي شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.