معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان از گشایش نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران، 17 بهمن در کرمان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، غلامرضا فرخی گفت: نهمین نمایشگاه صنایع دستی ایران با حضور 30 استان کشور و 140 غرفه در کرمان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 50 غرفه نمایشگاه صنایع دستی ایران به صنعتگران برتر استان کرمان اختصاص داده می شود افزود: 90 غرفه باقی مانده نیز در اختیار صنعتگران سایر استان ها گذاشته می شود.

فرخی هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی را حمایت از صنعتگران و تشویق آنها به هنرهای سنتی، معرفی هنرهای سایر استان ها به نسل جوان، کمک به فروش آثار صنعتگران و از همه مهمتر تبادل اطلاعات و فرهنگ ها دانست.

وی خاطر نشان کرد: سه چادر عشایری نیز در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی ایران در استان کرمان برپا می شود.

فرخی یادآور شد: پیشکسوتان صنایع دستی استان کرمان برای نخستین مرتبه در این نمایشگاه با حضور معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و استاندار کرمان تجلیل خواهند شد.

نهمین نمایشگاه صنایع دستی ایران از 17 تا 23 بهمن در محل سایت دائمی نمایشگاه بین المللی جنوبشرق در کیلومتر 12 جاده کرمان - باغین برپا می شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: صنایع دستی ، ایران ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.