مدیر کل حریم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران از ضرورت اعمال مدیریت یکپارچه در حریم به عنوان اصلی ترین راهبرد مدیریتی در فرآیند ساماندهی حریم خبر داد.

خانلری مدیر کل حریم معاونت شهر سازی و معماری شهرداری تهران در گفت و گو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در فرایند اعمال مدیریت در امور محدوده و حریم شهرها اتخاذ رویکردهای نوین و استفاده از طرح‌ها و برنامه‌های منطبق با دانش و فن آوری روز، امری انکار ناپذیر و ضروری است که بی توجهی به آن اثر بخشی اقدامات مدیریت شهری را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

وی همچنین صیانت از حریم و حرکت در راستای نیل به توسعه پایدار را تنها با بهره گیری از تمامی رویکردها هم چون ایجاد مدیریت یکپارچه در حریم، توسعه فضای سبز، جلب مشارکت‌های مردمی و ... عنوان کرد.

مدیر کل حریم معاونت شهر سازی و معماری شهرداری تهران در پایان گفت: تشریح محتوا در خصوص مدیریت حریم شهر تهران، توضیح در خصوص ضوابط و مقررات حاکم بر حریم، معرفی طرح‌ها و برنامه‌ها و اقدامات اجرایی، ساماندهی  مشاغل در حریم، توسعه کمر بند سبز و جلوگیری از ساخت و ساز در حریم و تعامل با دستگاه‌های متولی در اداره حریم از جمله مواردی بود که توسط معاونان اداره کل حریم مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار