نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: برای تشکیل تیم ملی جوانان به دنبال بازیکنانی با عملکرد خوب و آمادگی بالا هستیم.

مریم دهستانی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: هدف اصلی ما تشکیل تیم ملی جوانان در رشته بسکتبال با ویلچر بانوان است تا بتوانیم در مسابقات برون مرزی و جهانی شرکت کنیم و پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان بسازیم.

وی افزود: رشته بسکتبال برخلاف سایر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین دارای هزینه و مشکلات  زیادی است و نگرانی افراد از آسیب دیدگی در حین بازی، مانع از حضور بانوان در این رشته می‌شود ولی در جشنواره مهر رضوی تبلیغات زیادی انجام دادیم و با استقبال خوبی هم مواجه شدیم و بر همین اساس تصمیم گرفتیم تیم ملی جوانان تشکیل دهیم.

دهستانی ادامه داد: مسابقاتی را به شکل لیگ برتر با حضور 8 تیم به میزبانی شهر بم استان کرمان در اواخر بهمن ماه برگزار می‌کنیم و بازیکنانی که عملکرد و آمادگی خوبی داشته باشند  به تیم ملی جوانان دعوت می‌شوند.

نایب رئیس انجمن گفت: در رقابت‌های لیگ نمایندگانی از استان‌های فارس، کرمان، اردبیل، یزد، زنجان و اصفهان حضور دارند و اگر مشکلات مالی تیم تهران برطرف شود این استان نیز در لیگ دارای نماینده‌ای خواهد بود و مسابقات طبق قوانین جدید IWBF  برگزار و به تیم‌های برتر کاپ و مدال قهرمانی داده می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار