حجت الاسلام امیر غنوی گفت: از میان 120 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش ملی فلسفه اخلاق، 60 مقاله برای چاپ در مجلات تخصصی انتخاب شدند.

انتخاب 60 مقاله همایش ملی فلسفه اخلاق برای چاپ در مجلات تخصصیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دبیر علمی همایش ملی فلسفه اخلاق گفت: از آنجایی که یکی از مهم‌ترین مشکلات و معضلات هر جامعه‌ای عدم رعایت اخلاق است برگزاری چنین همایش‌هایی برای تبیین اهمیت این موضوع ضروری است.

وی گفت: یکی از شعارهایی که از ابتدای انقلاب مطرح شد رعایت اخلاق در سیاست و اجتماع بود اما اکنون که از آن فاصله گرفته‌ایم باید به فکر زنده کردن عملی آن باشیم.

دبیر علمی همایش ملی فلسفه اخلاق تصریح کرد: امروز جامعه علمی به این نتیجه رسیده است که باید در زمینه فلسفه اخلاق حرکتی علمی آغاز کنیم و علما نیز بر این احساس ضرورت مهر تایید زدند.

وی ادامه داد: 120 مقاله، 30 مصاحبه و برگزاری چهار نشست تخصصی از جمله دستاوردهای این همایش هستند و تعدادی از این مقالات به شکل سفارشی برای این همایش آماده شده‌اند.

حجت الاسلام امیر غنوی در پایان خاطر نشان کرد: تمام مقاله‌های ارسالی به دبیرخانه همایش به شکل دقیق و توسط اساتید و گروه‌های علمی مورد بررسی قرار گرفتند و 60 عدد از آن‌ها برای چاپ در مجلات تخصصی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.