مدیر عامل باشگاه استقلال می گوید اجازه نمی دهد مسائل مالی خللی در روند كاری این باشگاه داشته باشد و حق و حقوق هیچكس در استقلال ضایع نمی شود.

بهرام افشار زاده در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پرداخت چک 20 % از قرارداد بازیکنان استقلال اظهار کرد:هر چند مسائل مالی تا حدودی باشگاه استقلال را در فصل جاری با مشکل مواجه کرده اما با توجه به عشق و ایمانی که نسبت به بازیکنان و اعضای کادرفنی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال دارم تمام تلاش خود را برای برآورده کردن مطالبات آن ها به کار گرفتم و خوشحالم با وجود سختی های فراوان در این مسیر تاکنون 50%از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است.
 
وی افزود :بازیکنان استقلال مطمئن باشند که تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمندانه آن ها در نیم فصل دوم به کار می گیرم و سعی دارم برای رفع تمام مسائل و مشکلات گام بردارم.خوشبختانه تا حدودی در رفع این مشکلات موفق بوده ام.
 
افشارزاده ادامه داد :در این مسیر سخت برخی افراد نیز با سنگ اندازی های خود به مشکلات دامن می زدند اما به هر حال این مسائل رو به پایان است و روزهای روشنی پیش روی تیم استقلال وجود دارد.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال با تشکر از بازیکنان و کادرفنی آبی پوشان بیان کرد:باید برای حوصله و صبر بازیکنان،کادرفنی و کلیه اعضای باشگاه در حل مشکلات تشکر کنم.این یک کار گروهی بود و بدون حمایت آن ها نمی توانستیم بر مشکلات فائق آمده و تیم را در مسیر رو به جلو قرار دهیم.
 
وی ادامه داد:بازیکنان و اعضای کادر فنی مطمئن باشند پرداختی ها در استقلال دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.به همین دلیل من نمی گذارم مسائل مالی خللی در روند کاری باشگاه ایجاد کند و حتم داشته باشند حق و حقوق هیچ فردی در استقلال ضایع نمی شود.درصدد هستیم تا بدهی های دیگر را نیز در اسرع وقت پرداخت کنیم  
 
افشارزاده در پایان خاطر نشان کرد:از هواداران استقلال می خواهم به حمایت خود ادامه داده و ما را در این مسیر تنها نگذارند.ما برای شادی هواداران تلاش می کنیم و به طور حتم بدون حمایت آن ها به جایی نمی رسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار