بهترین عبادت تلاش برای تشکیل دو مجلس خوب است/ فعالان اصولگرا در شهرستان‌ها به تبعیت از مرکز یک لیست بدهندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تهران عصر امروز در مراسم بزرگداشت آیت‌الله شیخ نمر با اشاره به انتخابات 7 اسفند اظهار داشت: انتخابات خبرگان از انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم تر است ما دعا می‌کنیم که خداوند وجود پربرکت مقام معظم رهبری را تا ظهور حضرت مهدی برای ما حفظ کند اما عمر دست خدا است و چنانچه خدایی ناکرده برای ایشان اتفاقی بیفتد، این خبرگان است که باید رهبری را انتخاب کند.

وی در همین باره افزود: باید تلاش کنیم تا افراد متدین و پیرو ولایت، وارد مجلس شوند تا این‌ها برای رهبری تصمیم بگیرند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره  مفهوم اصول‌گرایی گفت: اصول‌گرایی یعنی این که انسان‌های مومن، متدین، تابع ولایت و علاقه‌مند به خدمت به دین اسلام  در این کشور می‌خواهند  دست به دست هم دهند و متحد شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این اصول‌گرایی شکل‌گرفته و 180 نفر به نمایندگی از تشکل‌های اصول‌گرا دور یکدیگر در شورای ائتلافی جمع شده‌اند تا برای لیست 30 نفره تهران نظر بدهند .

امام جمعه موقت تهران با بیان این که عملکرد شورای انقلابی  اصول‌گرایان جنبه دموکراتیک و مردمی دارد و همه گروه‌ها در این مجموعه صاحب‌نظر هستند تصریح کرد: امیدواریم یک لیست 30 نفره از اصول‌گرایان در تهران شکل بگیرد و فعالین شهرستان‌ها نیز به تبعیت از هدایت‌های مرکز،  تنها یک لیست ارائه کنند.

وی در این باره افزود: اوراقی به این 180 نفر داده شده تا این افراد حدود 60 نفر را به عنوان افرادی که رای بیشتری دارند معرفی کنند و در مرحله بعد این آرا قربال مجدد می شود تا در نهایت به لیست 30 نفره برسیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اعضای شورای مرکزی ائتلاف هم اگر افرادی را می شناسند، معرفی خواهند کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی درباره نوع رویکرد اصول‌گرایان نسبت به حضور در لیست نهایی خاطر نشان کرد: اصول‌گرایان اگر احساس کردند که با تعدد نامزدها آسیب می‌بینند بایستی این تعدد را کم کنند و عده‌ای برای لیست نهایی کنار بروند اگر چنین شود، امیدواریم که اصولگرایان در تهران و شهرستان‌ها به لیست واحد برسند.

وی با تاکید بر این که امروز در موقعیت بسیار حساسی قرار داریم گفت: مسئولیت ما تنها یک رأی که داخل صندوق‌ها می‌اندازیم نیست  بلکه باید دیگران را نیز  در انتخاب افراد ، هدایت و آگاه کنیم .

آیت‌الله موحدی کرمانی با عنوان این مطلب که وظیفه ما رأی دادن به افراد مومن و انقلابی است تاکید کرد: بهترین عبادت، تلاش برای تشکیل دو مجلس خوب است و امروزه با توجه به این عمل به مردم نمره می‌دهند و چه بسا به نمازها، روزه‌ها و زیارت‌ها توجهی نشود چرا که با رأی ما، سرنوشت یک کشور تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: شاید فردی اهل نماز و روزه باشد اما در مسئله انتخابات رفوزه شود من نگران هستم که مبادا فردی با سلسله برنامه‌های خوبی در انتخابات کوتاه بیاید و نمره صفر بگیرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار