سرمربی تراکتور سازی در نشست خبری پیش از بازی با راه آهن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

قلعه نویی: بهترین تیم نقل و انتقالات بودیم/ بختیار باید به اوج برگردد

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امیر قلعه نویی در جمع خبرنگاران گفت: پیش از هر چیز، در گذشت رضا احدی و همایون بهزادی را به خانواده این دو عزیز تسلیت عرض می‌کنم و همچنین برای استاد خوبم آقای پور حیدری آرزوی سلامتی دارم.

درباره بازی فردا باید بگویم که پس از تعطیلات نیم فصل شرایط خوبی پیدا کردیم و ضعف‌ها را در بخش‌ جسمی و بدنی برطرف کردیم. جا دارد از هیئت مدیره محترم باشگاه و جناب آقای عباسی تشکر کنم که کاری کردند تا تراکتور سازی بهترین تیم نقل و انتقالات باشد. انشالله در پایان فصل هم بهترین تیم لیگ خواهیم بود. ما اردوی خوب را در کیش سپری کردیم و تنها متاسفم از اینکه موفق به برگزاری بازی‌های دوستانه متعدد نشدیم.

حریف ما در دیدار فردا تیم خوب راه آهن است که از کادر فنی جوان و با کیفیتی بهره من است. به هر حال همه تیم‌ها در تعطیلات فرصت دارند تا به شرایط ایده آل برسند اما ما هم از این قضیه مستثنا نیستیم.

در نیم فصل اول مشکل این بود که چطور یازده بازیکن آماده را پیدا کنیم تا بازی کنند اما الان به قدری سطح آمادگی بچه‌ها بالا رفته که مشکل ما انتخاب بهترین نفر در هر پست است. امیدوارم بازیکنان هم با اطاعت از دستورات کادرفنی، تیم را به موفقیت برسانند.

سرمربی تراکتورسازی درباره جذب سه مهاجم و ایجاد هماهنگی بین بازیکنان تصریح کرد: وقتی ما در مقابل ملوان 3 گل به ثمر رساندیم یعنی در پوشش ضعف‌های تیم موفق بودیم. در حال حاضر مشکل در خط حمله نداریم و به ترکیب خوبی رسیده‌ایم. تنها حسرت ما این است که به اردوی ترکیه نرفتیم وگرنه شرایط فوق العاده‌ای ایجاد می‌شد. در هر صورت از کسانی که به برگزاری اردوی کیش کمک کردند کمال سپاس را دارم.

قلعه نویی در خصوص علت لغو اردوی ترکیه افزود: ما یک ماه پیش به باشگاه برنامه دادیم و طی این برنامه، اردوی ترکیه هم توسط هیئت مدیره تصویب شد اما نمی‌دانم چه کسی به شکل ناگهانی آن را لغو کرد. کمپ هایی که در ترکیه هستند با تیم ها قرار داد می‌بندند و هم شرایط بازیکنان را کنترل می‌کنند. شما به تیم های خارجی و اروپایی هم که نگاه کنید می بینید که برای اردو به کشورهای دیگر می‌روند و اصلا فلسفه اردو همین است که حال و هوای بازیکنان عوض شود.

وی درباره شرایط بختیار رحمانی، سرباز پر حاشیه تیمش گفت: بختیار به تمرینات برگشته و در شرایط فیزیکی و ذهنی بسیار خوبی به سر می‌برد همه منتظر هستیم تا او را دقیقا مثل بختیار که در فولاد بازی می کرد ببینیم و او باید از این به بعد مطابق انتظار مردم و خودش کار کند.

قلعه نویی همچنین در خصوص جذب میثاق معمارزاده خاطر نشان کرد: میثاق دروازه بان خوبی است اما از چند روز پیش با مسعود همامی حرف زده بودیم و تنها ثبت قرار داد وی در هیئت فوتبال باقی مانده است.

در پایان قلعه نویی با اشاره به تمرین نکردن بازیکنان تراکتور سازی گفت: بار دیگر از مدیریت باشگاه تشکر می کنم که با پرداخت بیش از 30 درصد مبلغ قرار دادهای بازیکنان زمینه بازگشت آنها به تمرینات را فراهم کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تمرین ، بختیار ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار