رفتار ما در شبکه های اجتماعی نشان دهنده شخصیت حقیقی مان است و هر مطلب یا عکسی که ارسال می کنیم دیگران با دقت روی ما قضاوت می کنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از معضلات کلیه جوامع، از غرب و شرق گرفته تا شمال و جنوب، عدم شناخت درست از فرهنگ استفاده از فضای مجازی است.

کلیه جامعه شناسان، چه داخلی و چه خارجی، بر این باورند که بیشتر معضلات جوامع، ناشی از ورود تکنولوژی و استفاده از فضای مجازی بدون داشتن فرهنگ استفاده از آن است.

اخیرا در غرب، با معرفی شخصیتی به نام بیل، فرهنگ استفاده از فضای مجازی در حال آموزش و گسترش است. در این بسته سعی داریم  نکاتی در رابطه با فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را معرفی کنیم.

1. لطفا اعتقادات سیاسی خود را به دیگران تحمیل نکنید و آن ها را فقط در گروه هایی که تبادل اطلاعات  سیاسی دارند مطرح کنید.

در فضای مجازی با کلاس باشیم!

2. هر چیزی را برای هر گروهی نفرستید. قبل از forward کردن از مرتبط بودن مطلب مطمئن شویم. گروه مورد نظر شاید هدف خاصی داشته باشد.

در فضای مجازی با کلاس باشیم!

صحبت كردن با صدای بلند اشتباهی است كه سطح اجتماعي شما را پايين نشان می دهد، 

صحبت كردن با اطرافیان با صدای بلند در مهمانی ها و جامعه و همچنین در استفاده از تلفن همراه نیز یكی دیگر از ویژگی هایی است كه سبب می شود افراد دیگر به شما به عنوان یك فرد كه از آداب معاشرت چیزی نمی داند، نگاه كنند، چرا كه وقتی شما با صدای بلند صحبت می كنید ؛ اولاً توجه منفی افراد را به خودتان جلب می كنید.

ثانیاً افراد تصور می كنند شما برای اثبات حرف های خودتان هیچ منطقی ندارید و تنها می خواهید حرف های خود را با صدای بلند اثبات كنید. 

در فضای مجازی با کلاس باشیم!

4. هیچ کس را بدون اجازه وارد گروهی نکنیم. قبل از اضافه کردن اشخاص از مدیر گروه اجازه بگیریم.

در فضای مجازی با کلاس باشیم!

5. لزومی ندارد رویداد هایی را که همه بر آن واقف هستند در صفحه شخصی خود به اشتراک بگذارید. اینکه الان باران می بارد اطلاعات بی محتوایی است که فقط وقت همه را می گیرد. دوستانتان چشم دارند و می بینند که باران می بارد پس از نوشتن مطالب بی محتوا در فضای مجازی خودداری کنید.

در فضای مجازی با کلاس باشیم!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار