رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اظهار داشت :تست های پزشکی گزینه آلمانی استقلال امشب به پایان می رسد و جواب آن به زودی در اختیار آبی پوشان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فاتون توسکی هافبک آلمانی_کوزوویی که شب گذشته و با تشخیص باشگاه استقلال از فرودگاه امام خمینی به اقامتگاه خود در تهران بازگشت صبح امروز با حضور در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مراحل اولیه تست های پزشکی را دنبال کرد و قرار است تا پایان امشب و تکمیل این تست ها در صورت موفقیت و موافقت کادرفنی آبی پوشان به جمع شاگردان پرویز مظلومی اضافه شود.
 
زهره هراتیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما درباره تست های پزشکی توسکی گفت :این بازیکن المانی صبح امروز در کمیته پزشکی حاضر و تست های پزشکی را شروع کرد.قرار است این تست ها تا ساعت 20 امشب به پایان رسیده و پس از آن جواب آزمایش های توسکی را در اختیار باشگاه استقلال قرار می دهیم.
 
وی افزود :معاینه ارتوپدی،قلب و عروق،ام آر آی زانو و لگن و مشاوره تغذیه شامل این تست ها می شود و در صورت موفقیت در این تست ها توسکی از لحاظ سلامتی و پزشکی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار