به ميزباني استانداری قزوین، هياتی بلند پایه از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در زمینه ایجاد پارک های علمی و فناوری و شهرک های صنعتی با تمرکز بر صنایع های تکنولوژی، ظرفیت های اقتصادی قزوین را بررسی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛همتی استاندار  قزوین گفت: فعالیت حدود ۴ هزار واحد صنعتی در قزوین وجود ۱۳۰ هزار دانشجو و دشت حاصلخیز کشاورزی را بخشی از ظرفیت های قزوین است.

بگفته همتی فراوانی نیروی انسانی متخصص ،داشتن فرهنگ و دارا بودن امنیت برای سرمایه گذاری از زیر ساخت های سرمایه گذاری است که در استان ما مهیاست.

استاندار گفت : با توجه به ظرفیت های هیئت اقتصادی سنگاپور که در زمینه پارک های علم و فناوری و آی تی فعالیت دارند به دنبال آن هستیم که بزرگترین شهرک صنعتی آی تی (( فناوری اطلاعات)))))کشور را قزوین احداث کنیم . 

در این نشست دکتر یوسف گرجی رییس پارک علم و فناوری نیز گفت:  وجود ۸ مرکز رشد ۲۶ شرکت دانش بنیان در پارک علم فن آوری قزوین می تواند بستر خوبی را برای استفاده از ظرفیت و توانمندی سرمایه گذاران سنگاپوری را در اجرای طرح های توسعه فراهم کند

پارک علم فن آوری قزوین در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در شمال آزاد را قزوین زنجان واقع شده و هم اکنون ۵۳ شرکت در آن فعالیت می کنند.

گروه اقتصادی سنگاپوری هم رویکرد ایجاد شغل ،استفاده از سرمایه های بین المللی و پذیرایی از شرکت های بین المللی را سه عامل مهم در توسعه مناسبت های اقتصادی اعلام کردند

این گروه تجاری که قصد دارند در حوزه پارک های علم و فنآوری  سرمایه گذاری مشترک را آغاز کنند.

 انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.