استاندار کردستان از سالن ورزشی سرپوشیده شش هزار نفری به عنوان مهم ترین پروژه نیمه تمام ورزشی استان یاد کرد و گفت: ساخت و اتمام این سالن از اولویت های این استان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از سنندج، عبدالمحمد زاهدی افزود: مدت زمان احداث سالن ورزشی سرپوشیده شش هزار نفری طولانی شده است و این امر در اذهان عمومی مشکلات عدیده ای را برای مسئولان استان بوجود آورده است.

وی به نقش تاثیر گذار این پروژه در ورزش استان کردستان اشاره کرد و گفت، سالن شش هزار نفری یک پروژه مهم در استان به شمار می رود که مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در راستای توجه به ورزش این منطقه در احداث آن تسریع کنند.

زاهدی گفت: بهبود فضاها و اماکن ورزشی یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی کردستان است که امید داریم با افتتاح و بهرداری از آنها سرانه فضای ورزشی در استان ارتقاء یابد.

محمد عباسی معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز  از اتمام پروژه شش هزار نفری سنندج در شهریور ماه سال 95 خبر داد و گفت: با تزریق اعتبار 70 میلیارد ریالی در سال آینده می توانیم شاهد پیشرفت و افتتاح آن باشیم.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.