نوزدهمين هفته رقابت هاى ليگ برنر واليبال مردان با برگزارى پنج ديدار و تداوم صدرنشينى بانك سرمايه به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته نوزدهم رقابت هاى واليبال قهرمانى باشگاه هاى كشور، گراميداشت ٢٠٠ شهيد واليباليست، عصر امروز با برگزارى پنج ديدار در تهران، اروميه، ورامين، بندرعباس و تبريز پيگيري شد و در نهايت با تداوم صدرنشينى تيم بانك سرمايه به كار خود در اين هفته پايان داد. 

در تهران و در خانه واليبال تيم بانك سرمايه از ساعت ١٧ پذيراى تيم آرمان ورزش اردكان بود كه در پايان اين ديدار موفق شد با حساب ٣ بر صفر حريف خود را از پيش رو برداشته و با اندوختن سه امتياز ديگر به جمع امتيازاتش، در پايان هفته نوزدهم در صدر جدول باقى بماند. 

در ديگر ديدار اين هفته تيم شهردارى اروميه در اروميه ميزبان كاله بود، ديدارى كه در پايان به برترى شاگردان جهانگير سيدعباسى مقابل ياران بهروز عطايى منجر شد. شهردارى اروميه با بهره مندى از امتياز ميزبانى و نمايش خوب بازيكنانش توانست با حساب ٣ بر صفر از سد كاله بگذرد.

در بندرعباس تيم آلومينيوم المهدى اين شهر از ثامن الحجج خراسان پذيرايي كرد. ديدارى كه در پايان با برترى تيم ميهمان تمام شد. ثامنى ها موفق شدند در اين ديدار خارج از خانه مقابل حريف خود با حساب سه بر صفر پيروز شوند.

تيم شهردارى تبريز  در خانه هفته سختى را پشت سر گذاشت. جايي كه تيم جواهرى گنبد با ارائه يك بازى ديدنى و نزديك به سختى مقابل شهردارى تبريز شكست خورد. تيم ميزبان با نتيجه ٣ بر ٢ مقابل حريف سرسخت خود پيروز شد.

شاگردان ناصر شهنازى در تيم سايپا اين هفته هم بر طبق روال سابق خود يك بازى را پنج سته كردند. متين ورامين اين هفته در شهر خود ميزبان سايپا بود و در حالى كه در تلاش بود شكست دور رفت را جبران كند.اما موفق نبود و تيم سايپا با حساب ٣ بر ٢ برنده اين ديدار شد.

در ديگر ديدار اين هفته روز جمعه پيكان به مصاف گوهر كوير زاهدان رفت و به يك پيروزى ٣ بر صفر مقابل اين تيم دست پيدا كرد.

**نتايج كامل هفته نوزدهم ليگ برتر واليبال
شهردارى تبريز ٣ - بازرگانى جواهرى گنبد ٢
متين صالحين ورامين ٢ - سايپا تهران ٣
آلومينيوم المهدى هرمزگان صفر - ثامن الحجج خراسان ٣
بانك سرمايه ٣ - آرمان ورزش اردكان صفر
شهردارى اروميه ٣ - كاله آمل صفر

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار