تیم ملی هندبال ایران در جام ملت های آسیا با نتیجه 29 بر 28 مقابل کره جنوبی به برتری رسید و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  دیدار تیم های ملی هندبال ایران و کره جنوبی ساعت 19:30 به وقت تهران در سالن آل خلیفه منامه آغاز شد.

نخستین گل این دیدار را شاهو نصرتی به ثمر رساند .تیم ملی ایران که در این دیدار سجاد استکی را نیز در ترکیب خود داشت بارها دروازه کره جنوبی را باز کرد. در ادامه این دیدار کره ای ها نیز با بازی سرعتی از خود به نمایش گذاشتند.

در ادامه تیم ایران با بازی خوب سه کناری، نصرتی ،صادقی و استکی 15 گل به ثمر رساند.

حضور محسن بابا صفری در درون سنگر تیم ایران موثر واقع شد و این بازیکن بارها چشم بادامی های پرسرعت را ناکام گذاشت.

تا پایان نیمه نخست شاگردان عرفان جنگیدند اما غفلت دقیقه آخر نیمه نخست باعث شد تا تیم ایران با اختلاف یک گل با نتیجه 15-16 با برد کره ای ها به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم این دیدار چشم بادامی ها بازی پایاپایی را مقابل تیم کشورمان به نمایش گذاشت. در این نیمه شاگردان عرفان فاصله امتیاز خود را با کره ای ها حفظ کردند.

در ادامه حضور سجاد استکی در خط آتش ایران، کره ای ها را بارها تسلیم کرد، اما این تیم هم پابه پای ایران پیش آمد و در دقایق آخر این کره ای ها بودند که از شاگردان عرفان پیش افتادند.

وقت استراحت به موقع سرمربی تیم ملی کشورمان به داد تیم ملی رسد و ملی پوشان دست به ابتکار عمل زده و در نهایت با شلیک شاهو نصرتی ایران تیم کره جنوبی را با نتیجه 29 بر 28 کره را شکست داد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.

شاگردان عرفان با این برد شانس حضور در جام‌جهانی را حفظ کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار