سالانه پنج هزار و 500 تن گوشت قرمز در شهرضا تولید می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان ، فرماندار شهرضا  در بازدید  تعاونی  گوسفند داران شهرستان شهرضا با اشاره به وجود 52 دامداری صنعتی و 145 دامداری نیمه صنعتی در این شهرستان تصریح کرد: از تمام قسمت های بدن دام می توان استفاده مناسب اقتصادی و حتی صادراتی داشت اما این مهم در کشتارگاه های منطقه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
 
گلابی  استفاده از روش های نوین و فناوری در کشتارگاههای شهرضا را در تحقق این هدف موثر دانست و گفت: باید از روش های سنتی به روش های پیشرفته روی آوریم.  

فرماندار شهرستان شهرضا در ادامه بر رسیدگی به مشکلات دامداران و تولید کنندگان گوشت قرمز این شهرستان تاکید کرد و افزود: بررسی مسائل و مشکلات دامداران شهرستان شهرضا و حل و فصل آن می تواند نقش موثری در افزایش تولید گوشت در منطقه داشته باشند.   

وی بااشاره به تولید سالیانه پنج هزار و 500 تن گوشت قرمز از دام سبک و سنگین در شهرضا افزود: 19 هزار راس دام سنگین و 230 هزار دام سبک در 197 دامداری فعال شهرضا نگهداری می شود.

گلابی به نقش یک هزار و 234 عضو تعاونی گوسفند داران شهرضا در تولید گوشت قرمز منطقه اشاره کرد و گفت: تاسیس مجتمع گوسفند داری شهرضا می تواند به رشد اقتصادی منطقه کمک کند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: گوشت ، قرمز ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.